مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرز تهیه موز گلاسه برای مهمانی و عروسی

طرز تهیه موز گلاسه برای مهمانی و عروسی

در مهمانی ها و عروسی هایی که در فصل تابستان و هوای گرم برگزار می شود ضیافتی هست برای نوشیدنی های خنک و دلچسب. فقط کافی است یک دستور خوب برای تهیه یک نوشیدنی سالم و خوشمزه خانگی داشته باشید و یک مخلوط کن خوب. در ادامه از مجله عروسی با طرز تهیه موز گلاسه شکلاتی با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه موز گلاسه

موز ۲ عدد
شیر ۱ پیمانه
بستنی وانیلی ۵ اسکوپ
یخ ۴ تا ۵ تکه
چیپس شکلات به میزان لازم
سس شکلاتی برای تزیین
خامه فرم گرفته برای تزیین
ترافل، اسمارتیز یا شکلات رنده شده برای تزیین

طرز تهیه موز گلاسه

برای شروع موز ها را پوست کنده و دو نیم کنید و داخل دستگاه مخلوط کن بریزید. شیر سرد را به موزها اضافه کرده و دستگاه را روشن کنید و چند پالس بزنید تا موز و شیر با هم مخلوط شوند.

سپس بستنی را اضافه نمایید. طعم بستنی به ذائقه بستگی دارد پس اگر دلتان موز گلاسه شکلاتی خواست از بستنی شکلاتی استفاده کنید.

در آخر تکه های یخ را اضافه کنید. حالا دستگاه را روشن کنید و چند پالس بزنید تا همه مواد حسابی یکدست شود و طعم ها در هم میکس شوند. سپس لیوان های سرو را آماده کنید. مقداری سس شکلاتی را از داخل دیواره های لیوان به سمت داخل بریزید. حالا لیوان را تا نیمه از موز گلاسه پر کنید و مقداری چیپس شکلاتی روی لایه اول بریزید. می توانید از اسمارتیز و یا حتی برش هایی از خود موز و یا مغز پسته یا هر آجیل مورد علاقه تان هم استفاده کنید.

سپس لیوان را با مابقی موز گلاسه پر کنید و نهایتاً روی آن را با خامه ای که فرم دادید و داخل قیف با ماسوره ریختید تزیین نمایید. هم چنین می توانید مجدداً با سس شکلاتی و ترافل های متنوعی که در بازار موجود هست تزیین و سرو کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده