مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نحوه عملکرد دستگاه مه ساز

 

نحوه عملکرد دستگاه مه ساز

امروزه در اکثر جشن ها و مراسم های عروسی از دستگاه مه ساز یا دودزا استفاده می شود که باعث شور و هیجان بیشتر مراسم و زیباتر شدن عکس و فیلم عروس و داماد می گردد. در این مقاله از مجله عروسی قصد داریم در خصوص دستگاه مه ساز یا دودزا صحبت کنیم. پس مثل همیشه با مجله عروسی همراه باشید.

دستگاه هایی با اندازه و قدرت های مختلف که با نام های دستگاه مه ساز، بخار ساز، دودساز، دودزا و یا اسموک شناخته می شوند. این دستگاه ها دارای دو بخش اصلی می باشند که یکی مخزن مایع بخار است و دیگری پمپ پرتاب دود که در بعضی مدل ها قابلیت کنترل را نیز دارا است. به وسیله ریموت کنترل در زمان دلخواه دستگاه دود تولید می کند و در فضا پخش می کند که این عمل موجب چند برابر زیبا شدن رقص نورها است. تفاوت اصلی انواع دستگاه بخار ذکر شده در محصولات، در قدرت پرتاب دود (وات) و داشتن یا نداشتن ال ای دی می باشد.

دستگاه مه ساز، حباب ساز، برف ساز یا بخار ساز مصنوعی برای کار کردن و تولید بخار یا مه یا حباب نیازمند مایع مخصوص می باشند که هر دستگاه مایع مخصوص به خود را دارد. این مایع ها به مقدار نیاز درون مخزن ها قرار می گیرند و توسط لوله به پمپ رسیده و دستگاه شروع به کار می کند. این مایع ها ضرری برای سلامتی انسان ندارند.

به وسیله بخار مصنوعی که توسط دستگاه مه ساز ایجاد می شود، تمام طیف نوری رقص نورها و لیزرها و مسیر حرکت آن ها، از دستگاه تا سطح مدنظر قابل مشاهده می شود که زیبایی چشمگیر و هیجانی مثال زدنی را ایجاد می کند. دستگاه مه ساز یکی از بهترین مکمل ها برای لیزر شو ها، رقص نور، افکت ها، مووینگ ها و سایر تجهیزات نورپردازی می باشد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده