مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» لباس مجلسی قرمز با چه رنگ کفشی زیبا می شود؟

 

لباس مجلسی قرمز با چه رنگ کفشی زیبا می شود؟

قرمز رنگ عشق و اشتیاق، فریبنده و اغوا کننده و در عین حال رنگ خشونت و خطر است. قرمز سنبل حیات و زندگی و بیان کننده هیجان و شورش است. رنگ قرمز جزو رنگ های گرم محسوب می شود و فرد با دیدن این رنگ به هیجان می آید و جنب و جوشش بیشتر می شود. وقتی در جایی می خواهید جلوه خاصی داشته باشید از لباس مجلسی قرمز استفاده کنید و ببینید چه قدر در دید بقیه تاثیر می گذارید. چون قرمز رنگ پرشوری است و نشان دهنده اعتماد به نفس فردی است که لباس قرمز را پوشیده. رنگ قرمز بسیار برای افرادی که پوست سفیدی دارند مناسب است و آن ها را جذاب و زیباتر نشان می دهد.

بیشتر خانم ها عاشق لباس مجلسی قرمز هستند اما ممکن است که برایتان این سوال مطرح شود که از چه رنگ کفشی باید استفاده کنیم. این مطلب از مجله عروسی شما را برای این انتخاب راهنمایی می کند. در نظر داشته باشید که این مطلب برای کل طیف رنگی قرمز صدق می کند و هر مدل لباس مجلسی قرمز که دارید می توانید با این کفش ها بپوشید.

کفش طلایی رنگ

یک کفش کامل و فوق العاده برای لباس مجلسی قرمز کفش طلایی متالیک و براق است. کفش طلایی به خاطر براقیتی که دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای لباس شب است. بلند و کوتاه بودن پاشنه به سلیقه خودتان بر می گردد اما تا حد امکان برای موقعیت های رسمی از کفش تخت استفاده نشود.

کفش مشکی رنگ

البته که کفش مشکی یکی از گزینه ها است، مشکی با هر لباسی ست می شود. آنچه مورد توجه است کنتراست و تضاد رنگی است که بین قرمز و مشکی به وجود می آید. با پیراهن مجلسی قرمز می توانید از نیم بوت، صندل یا کفش پاشنه بلند مشکی استفاده کنید.

کفش نقره ای

زمانی که لباس شب قرمز می پوشید کفش نقره ای نیز می تواند نمای زیبایی ایجاد کند. زمانی که از کفش نقره ای استفاده می کنید از اکسسوری نقره ای نیز استفاده کنید زیرا ترکیب رنگی نقره ای و قرمز یک ترکیب گرم و سرد به وجود می آورد.

کفش سفید

ترکیب قرمز و سفید برای تابستان و بهار مناسب است. ترکیب قرمز و سفید نیز تضاد رنگی جالبی به وجود می آورند. این ست رنگی برای خانم هایی که سن پایینتری دارند مناسب می باشد.

کفش کرم یا بژ

کفش بژ را می توانید با هر رنگ لباسی بپوشید که قرمز یکی از این موارد است. هم چنین کسانی که پاهای کوتاهی دارند باید از کفش های بژ نوک کشیده استفاده کنند زیرا با این کار خطای چشمی که ایجاد می شود پاها بسیار کشیده تر دیده می شوند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده